🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 خودت بگو فراموشم کرده ای

(ثبت: 1677) خرداد 19, 1395 
خودت بگو فراموشم کرده ای

هر روز شماره ات را می گیرم

اپراتور می گوید :

” مشترک مورد نظر خاموش است “

من اما دروغش را باور نمی کنم

باید خودت گوشی را برداری

و بگویی : فراموشم کرده ای

آن وقت دیگر می روم

برای همیشه بمیرم …

((محمد شیرین زاده))

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):