🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 خیابان تراپی

(ثبت: 261645) تیر 15, 1402 
خیابان تراپی

یک ➖

کدام باغچه از زندگی منفجر می شود
وقتی شقایق داغدار
لاله دل خون
بنفشه کبود شلاق است

دو ➖

چشمهای آفتاب
غرقاب غروب اشک ریز
در کشتزار سوخته
برای خواب مترسک
قصه ی جادوگر شهر اُز می خواند

سه➖

عصر دیروز
بهار گمشد
خیابان ورق می خورد
در ازدحام صورتک های فروشی
اگهی روزنامه
خیابان تراپی ادامه دارد….

فیروره سمیعی

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

نظرها
  1. رسول علی محمدی

    تیر 15, 1402

    سلام و درودها
    زیبا و قابل تقدیر🌹🌹

    • فیروزه سمیعی

      تیر 16, 1402

      درودتان جناب محمدی گرامی 🌺
      بی نهایت سپاسگزارم از توجه و حضور ارزشمندتان
      نویساو سبز باشید و سرفراز
      🌹🌹🌹🌹🌹🙏

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا