🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 خیال باران

(ثبت: 241627) شهریور 18, 1400 

 

از رفتن نه

از آمدن بگو

از باران،

که اگر نبارد

سفیدِ چشمهایمان، آسمان

و سیاهی شان ابر

صدایم رعد

تو هم برق این جریان باش

آنقدر بیاییم

تا کف خیالمان

پر از باران شود و زیر این بارشِ از
دلتنگی

هزار سال قدم بزنیم…….

 

#لیلا_بهمنی(سالیز)

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. علی مکرمتی

    مهر 9, 1400

    درودها بانو
    تصور تصویری زیباست شعرتان
    🍃🌸🍃

  2. نوش نگاهتان سپاس که خواندید

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا