🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

آخرین نوشته های لیلا بهمنی( سالیز)

شب است و پنجه های محکمش

خوانش: 500

سپاس: 0

 

دریا شدم که تو باران کنی مرا

خوانش: 524

سپاس: 2

تعداد نظر: 6

 

دردت به جانِ عاشقم

خوانش: 533

سپاس: 0

‍می‌خواستم به پای تو تقدیمِ جان کنم

بختم چنین نخواست که کاری چُنان کنم‏

خوانش: 401

سپاس: 0

‍ ‍ 🌹غزلی از حضرت حافظ🌹

حسنت به اتفاق ملاحت جهان گرفت

خوانش: 535

سپاس: 1

تعداد نظر: 2

 

جز مهر تو ای مه سروکارم به کسی نیست

خوانش: 204

سپاس: 2

خسته ی عزلتم ای پنجره ی تکراری

خوانش: 287

سپاس: 0

تعداد نظر: 4