🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 خیال

(ثبت: 258812) اردیبهشت 4, 1402 

 

خیالی نیست
دیگر تو را
خیال بافی نمیکنم…!

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    اردیبهشت 4, 1402

    سلام

    کوتاه اونم خیلی کوتاه
    زیبا و اونم خیلی زیبا

    آفرین

    رشته رشته است
    بیا
    حوصله های مرا بباف

    بداهه ای تقدیم نگاه شما

    البته شعر من کوتاه تر از شعر زیبای شماست
    حروف شعر شما اگر اشتباه نشمرده باشم 31 است حروف شعر من 29

    در پناه خدا 🌱🌹👌👌👌👌👌👌🌹🌱

  2. فروغ گودرزی

    اردیبهشت 4, 1402

    سپاس استاد
    به به بداهه ای زیبا
    ممنون از نگاه پر مهر تون 🙏🌹🌷🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا