🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 خیس

(ثبت: 254347) دی 9, 1401 
خیس

 

آوار شد خاطره هایت
زیر باران
نم‌نم و چک چک
واژه ها سر می خورند
از حریر نگاه
خیس می شود
شعرهایم
زیر ناودان

غرق آواز می شود
دخترک احساسم

 

#شیدا شهبازی

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. سلام و درود
    زیباست

  2. احسنت
    سلام و درود تان

  3. جواد مهدی پور

    دی 10, 1401

    درود بر شما

    زیبااا

    💐🙏👏👏

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا