🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 خیمه های خالی

(ثبت: 230885) شهریور 3, 1399 

 

پای که از رکاب بیرون زد؟
#دایره دست کدام زنگی بود که ماه
بر خیمه های خالی می تابد؟؟
#پروانه از پیله گریخت
در شبی که هیچ
#زنجره ای نخواند؟
#عابر از کنار درخت نگذشت
که چشم ها از
#ترسِ سیاهیِ پرواز
#خواب رفتند.
بر جلگه ی برهنه ی خواب آلود
با تیغ تابناک می تازد
#آفتاب.
#شانه های در هم تنیده
به گلویی پر از استخوان می مانند
#جهان
#قبرستانی ست متروک
با جنازه ای سر به هوا.

#اکرم_نوری

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. رسول رشیدی راد

    شهریور 3, 1399

    🌹🌹🌹🌹🌹

  2. امیر جلالی

    شهریور 3, 1399

    جهان
    #قبرستانی ست متروک
    با جنازه ای سر به هوا.

    از زیبایی و محکمی این اثر بی نهایت ارزشمند هر چه بگویم کم است .
    بی اندازه بر جان من نشست و بهره بردم
    درود بر شما

  3. فریبا نوری

    شهریور 3, 1399

    درودهای بسیار اکرم نوری عزیز

    عالی

    🌹🌹🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا