🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دار

(ثبت: 264961) آبان 11, 1402 

 

تا واژه ها
طلوع کنند
شب را
به دار می کشد
چشمان شاعر …

 

شیدا شهبازی

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. رسول علی محمدی

    آبان 11, 1402

    سلام
    کوتا و زیبا و گویا👌👌
    شاعرانگی هایتان پرفروغ🌹

    • شیدا شهبازی

      آبان 13, 1402

      سلام و درودسپاس از حضورتان
      ممنون از شما💐🙏

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا