🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 درد عشق..

(ثبت: 239768) خرداد 26, 1400 

 

وقتی عشق را تجربه نكرده بودم هرگز باور نمیكردم عشق با تمام قدرت و زیبایی اش
چه درد بزرگی میتواند باشد..
تمام دنیا پر از پنجره هایی است كه پرنده ندارند…
پر از كوچه هایی كه همه ی آن ها
برای رهگذران عاشق به بن بست می رسند!
فكر كن پای این دیوارهای سرد و سنگین
چه لیلی ها و مجنون ها كه می میرند!
كار سختی پیش رو است، بعد از رفتنت باید زنده بمانم!

یكشنبه سوم دی ماه نود و شش

ساعت یك ظهر
مهران قرجه داغی

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (2):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا