🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دروغ

(ثبت: 5955) اردیبهشت 16, 1397 

می نشینم تنها
لب جویی بی اب
هان بهار است الان
چه بهاری
همه اش بی زاری
همه اش نقش دروغ
همه اش تزویر است
چه بهاری
بر لب هر شاخه
جغدی میبینم
چه عجیبی است این
جغد مینگرد در روز
بر مردم شهر
پس چرا نیست کسی
که به فریاد بپرسد
چیست این جغد سیاه؟
این از این روست
که جغد
نقابی چو پرستو زده است

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (2):