🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دریا

(ثبت: 254938) دی 23, 1401 

 

هنوز هم ماهی ها
در خشکی جان می دهند و
نمیدانم
دریا با این همه نازپرورده چه می کند؟!!!

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. علی معصومی

    دی 23, 1401

    ♤♤♤♤♤
    💐👏👏👏👏

  2. سلام و درود
    عیدتان مبارک

  3. سیاوش آزاد

    دی 23, 1401

    سلام من قابل حذف نیست؟

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا