🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دلتنگی

(ثبت: 222570) اسفند 2, 1398 

 

وقتی دلم برای تو تنگ می شود
گلبرگهای گل چه بی رنگ می شود

بغضی نشسته در گلو جیغ می کشد
دستی بروی سینه ام چنگ می شود

دلشوره هایم رهایم نمی کنند
این قلب از ندیدنت سنگ می شود

پشت تمام شیشه ها مرگ میکشم
فریاد با سکوت در جنگ می شود

از سرنوشت باز هم گول می خورم
هر لحظه زندگی پر از ننگ می شود

#آذر_رئیسی

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. حامی شریبی

    اسفند 3, 1398

    درود
    قلمتان جاری باد
    و احساتان تا همیشه زنده
    گرامی و متین🌹🌹

  2. سعید فلاحی

    اسفند 3, 1398

    درود

    👏👏👏👏👏بسیار زیباست

  3. محمدعلی رضاپور

    اسفند 4, 1398

    درودتان🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا