🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دلتنگی

(ثبت: 241607) شهریور 21, 1400 

 

دفتر شعرم
از اندوه
سترون شد
بذر خاطره هایت
مدفون شده
در دشت اندیشه ام
چشمانم
ابرهای باران زاست
اما
نه غزل
که جوانه های سپید
هم
نمی روید
بر بستر دلتنگی

#شیدا_شهبازی

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (2):

نظرها
  1. سیدمحمدرضا لاهیجی

    شهریور 22, 1400

    سلام بزرگوار خوش سُرا
    زیباست و زیبنده فقط با عرض معذرت یک نکته، سطربندی اثر جای تأمل و ویرایش دارد!

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا