🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دلدادگی

(ثبت: 234431) آذر 21, 1399 
دلدادگی

 

یشفع عنده الا باذنه خود عشق است
چنین توسلی برایم ھمچنان میل است
آمده ام تا رو کنم تار و پود عشق را
بی محابا ،بی ریا، قلب و دل را
خدایی اینچنین عاشق برایم ملموس است
به او در رکوع و در سجود عشق مجنون است
آمده ام تا بگویم عمق حرف عاشقی را
تا بگویم اینچنین ببینید دلدادگی را

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (2):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا