🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دل ما شکرانه ای توست

(ثبت: 229498) تیر 30, 1399 

 

تابان دل ما شکرانه ای توست
که بیابان دلم ، لبریز، ز بارانه ای توست
تو را چی می شد گذری به کوچه ما
که نسیم دلم من ، باریست ، سوزانه ای توست

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

نظرها
  1. محمدعلی رضاپور

    تیر 30, 1399

    سلام و درود
    خوب است و چه خوب که در خوانش اشعار، کوشا تر باشید تا وزن سخن بطور طبیعی در شعرتان جا خوش کند
    و بعد از آن دیگر، این توسن سرکش، افسار گسیختگی رها کند.
    موفق باشید🌹🌹🌹

  2. رسول رشیدی راد

    تیر 30, 1399

    🌹🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا