🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دیگر حرفی نیست؟

(ثبت: 2705) آبان 6, 1395 

حوّای تو هستم

هوایم  را داشته باش

تا کی برای یک سیب لعنتی

باید اینقدر زخم زبان شنید؟

اصلن

 باغ درختان سیبم

را به بهشت می آورم

دیگر حرفی نیست؟