🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

بیوگرافی بیژن آریایی
تاریخ تولد: 1368/10/16
جنسیت: مرد
شهر: تهران
بیوگرافی:

دلداده تاریخ پاک میهنم
نژاد از بختیاری دارم و به آن می بالم

آخرین اشعار بیژن آریایی

این داستان ((علی ماند و حوضش)که زبانزد شده چیه؟؟

بیژن آریایی 11 آبان 1395

شیخکی   رفت به   منبر خطبه    و موعظه   خواند

آن    چنان گفت   که حضار  ؛  در   اندیشه    بماند

مثنوی

خوانش: 1389

سپاس: 1

تعداد نظر: 4

زن؛فرشته ایی پاک

بیژن آریایی 11 آبان 1395

               ارزانی همه بانوان ایران زمین

غزلی  خواهم  ساخت ، غزلی پر  ز  امید

خوانش: 444

سپاس: 2

تعداد نظر: 3

عشق پیری گر بجنبد سر به رسوایی زند

بیژن آریایی 10 آبان 1395

داستان پیرمرد و ازدواج با دختری 18ساله!!!!!!

پیرمردی  رفت   در   نزد     طبیب

قصیده

خوانش: 16624

سپاس: 2

تعداد نظر: 12

زنده باد ایران و ایرانی

بیژن آریایی 09 آبان 1395

منم از نسل کوروش ؛شاه شاهان

که  بوده بر  جهانم  نیکْ  سلطان

مثنوی

خوانش: 1686

سپاس: 0

تعداد نظر: 2

میهن اهورایی

بیژن آریایی 09 آبان 1395

وطن  ای  خاک ایرانم،  گرفته   نشات  از  جانم

طفیل   راهت   ای   مادر  ،  اسیر شیر و پستانم

مثنوی

خوانش: 770

سپاس: 2

تعداد نظر: 8

آخرین نوشته های ادبی بیژن آریایی

زود همد یگر را داوری نکنیم

بیژن آریایی 12 آبان 1395

معلم عصبی دفتر رو روی میز کوبید و داد زد: سارا …

دخترک خودش رو جمع و جور کرد، سرش رو پایین انداخت و خودش رو تا جلوی میز معلم کشید و با صدای لرزان گفت : بله خانوم؟

خوانش: 289

سپاس: 1

تعداد نظر: 1

بحر طویل

بیژن آریایی 10 آبان 1395

درود دوستان

گستاخی مرا ببخشید.چند نکته در مورد بحر طویل 

خوانش: 595

سپاس: 2

خوانش: 297

سپاس: 0

تعداد نظر: 5

سرگرمی

بیژن آریایی 05 آبان 1395

اسمتون رو وارد کنید ببینید شبیه

 کدوم شخصیت تاریخی هستید : 

خوانش: 211

سپاس: 3

تعداد نظر: 3