🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 رجعت

(ثبت: 211603) تیر 20, 1398 

سهم كودك از اجاره خانه …..
شاعر نما از درد
چرخنده زورخانه از فلسفه
چرخ دنده چارلي از كوچه باغ
.
.
به اندازه بي مقداري
فقط بيش از هيچ
به نيمكره شرق ذهن
سفري رويايي
كوله بارم پوشالي
..
برگرد
تا غرب ذهنم رجعت كند
با عقب گرد …
درب خانه را بستي و رفتي
بلعكس شود….
تو بماني
خاطرات راهي شوند

اين روزها
هركه از دور مي آيد تويي
به من كه مي رسد….
دور مي شود….
دوري از من
دوري ازتنهايي…

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

نظرها
  1. طارق خراسانی

    تیر 20, 1398

    سلام و درود

    خیرمقدم 🌺

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏❤️🌿

  2. اکبر رشنو

    تیر 22, 1398

    درود

    بر شما

    ودستمریزاد و 🌹🌹🌹🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا