🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 خشک

(ثبت: 219473) آذر 25, 1398 

واژه های سرد
دالون برفی ذهن را
به امید یافتن چراگاهی گرم
کوچ می کنند
غروب چشمان
به شب
هم آوایی ناله لولای در
به ناله گرگ
نزدیک شده
سمفونی مرگ:
” تنها صدای فضای جنگل تاریک ”
کلبه ای نمناک
که آن هم ذهن را در نوردید
مردی تنها
سرنوشت را حتمی…….
بیراهه را حرام ……….
و خود را می دانست
رویای حتی یک روز آفتابی
حال خیسش را خشک می کرد.

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. جواد مهدی پور

    آذر 25, 1398

    درود بر شما جناب سعیدی عزیز
    💐💐💐

  2. مينا امينی

    آذر 25, 1398

    رویای “حتی “یک روز آفتابی

    حال خیسش را خشک می کرد.

    درودها هنرمند
    قلمتان همواره سبز و نویسا
    مانا باشید به مهر💐🙏

  3. علی معصومی

    دی 2, 1398

    سلام و درود
    شاعر گرانقدر جناب آقای سعیدی
    دعوت می کنم از صفحه هم اندیشی دیگری در هنر، کارگاه دوم واقع در بخش چرخان آخرین مطالب سایت بازدید فرمایید:
    http://sherepaak.com/219930/کارگاه-دوم
    مشارکت شما عزیزان و سروران نازنین موجب برگزاری باشکوه کارگاه دوم خواهد

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا