🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 رستوران فکر

(ثبت: 4198) خرداد 16, 1396 
رستوران فکر

بسمه تعالی

اندیشه
جا مانده
در انزوای خشکه مقدس بازی ها
در بلعیده شدن اعتقادات…

در این رستوران
فکرم آرزوست
اندکی.

-گارسون،!
کمی انسان بیاور.

-نیم پز یا پخته؟!

-پخته باشد لطفا…

ح.ع(حامی)

در کانال تلگرامیم شعرامو قرار میدم به لطف خدا
اگر قابل دونستید سری بزنید
@khod313nevis
 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. سحر جهانی

    خرداد 17, 1396

    اندیشه 

    جامانده

    در انزوای خشکه مقدس بازی ها

    در بلعیده شدن اعتقادات …

    درود و احسنت فراوان برشما ……

    چه سپید  زیباییست  …..

    موفق وپیروزباشید. 

    • حامد علی بیگی

      خرداد 18, 1396

      درود فراوان…

      ممنون از لطف شما

      الحمدلله که خوشتان آمده

      سلامت و سعادتمند باشید

  2. جواد مهدی پور

    خرداد 18, 1396

    سلام بر شما جناب علی بیگی گرامی

    زیبا سرودید

    سر بلند باشید به مهر

    درود هاااااااااااا

    • حامد علی بیگی

      خرداد 18, 1396

      سلام جناب مهدی پور عزیز

      ممنون از لطف همیشگی شما

      سعادتمند و پیروز باشید