🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 رفتن من

(ثبت: 239706) خرداد 19, 1400 

 

رفته ام
تا به تو عادت نكند دنیایم
این مدل رفتن ِمن،
مردن ِ تدریجی بود، نهایتش روزی دستهایی را میگیریم كه دنیای كسی بود،
و
شناسنامه هایمان یك اسم ِدیگر با خود حمل میكنند..
حاصلش بچه هایی میشوند كه ما فقط اسم ِپدر و مادر را برایشان یدك میكشیم.. این میشود انتهای نسلی كه دوست داشتنش
را قورت داد..

نوشته شده در پاییز نود و پنج
مهران قرجه داغی

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (2):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا