🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 رقص یلدا …

(ثبت: 254188) دی 1, 1401 

 

دستی بر کمرش
و دست دیگرم در دستش
ملودی تغییر می کند …
از آرام و رمانتیک …
تا اوج هیجان

ریتم پاهایمان
شب را می رقصند –
تا عمق ظلمتِ چشمهایش
و شب را به زیر پا می کوبند
تا ماورای هولناکش

معلق و سرگردان
با رقصی فالس
از تانگو به والس
چه همه سیاه
تاریکِ تاریک
چه همه هیچ!
و چه همه پیچ

می بندم چشمانم را
اصلن
چه سود از باز بودن چشمها
در ظلمتی که در آن
نعش داغ بیان
بر رودِ سرد و سیاهش جاری است …؟!
ولی
باز می رقصیم
و
عطر یلدا
بوی سپیده می دهد …!

 

سپاسمند حضور مهربانت!

بینش پارسا

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. درود بر شما جناب پارسا گرامی

    زیبا ست

    زنده باشید به مهر

    💐🙏👏👏👏👏🌺

  2. سلام و درود

    عالی ست

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏🌹🌿

  3. سلام و درود تان