🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 ساز مخالف

(ثبت: 228807) تیر 12, 1399 
ساز مخالف

 

عشاق را مي بيني!!
نت به نت برای معشوقه هايشان می نوازند
يكي گيتار
ديگری ويولن
و آن يكی پيانو
اما هيچكدام به مهارت تو نمی رسند
تو هم براي من استادانه مي نوازي
مهارتت تحسين برانگيز است!!
تو تنها كسي هستي كه به ماهرانه ترين شكل ممكن
ساز مخالف مى زنى!!

#سروناز زارع مهرجردى

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. درود بر شما
    به شعر پاک خوش آمدید.
    قلمتان نویسا

  2. درود مهربانو
    و عرض خیرمقدم
    سپید زیبایی خواندم
    لب مریزاد

    ………………
    سپیدی کوتاه از دوست عزیزمان سرخوش پارسا تقدیم به شما علاقمند به سپید

    صدای شلیک خوشحالم می کند
    هنوز پروازی هست

    🌷👌👌🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا