🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سرخورده

(ثبت: 3108) دی 24, 1395 
سرخورده

سَرخورده میشویم
مار در آستان دارد
ضحاکِ اندیشه

اشکان ملک پور
__________________________
#Ashkan_malekpour
#اشکان_ملکپور

* خشم خود‌خورده
از مجموعه‌ی سنگ‌و‌چوب
۱۳۹۵/۱۰/۱۰

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. دنیا تیموری

    دی 26, 1395

    سلام

    کوتاه بسیار زیبایی ست

    • اشکان ملک پور

      دی 26, 1395

      نظر سرکار خانم تیموری باعث دلگرمی من میشه ، قدردانم

  2. طارق خراسانی

    دی 26, 1395

    سلام و درود بر اشکان عزیز

    کوتاه فاخری ست

    در پناه خدا شاد زی

    • اشکان ملک پور

      دی 26, 1395

      مراتب قدردانی و سپاس رو دارم خدمت استاد خودم

  3. کوتاه و سنگین

    درود شاعر جوان

    آفرین بر اندیشهء پاکتان

    • اشکان ملک پور

      دی 26, 1395

      کوتاه و سنگین 

      ممنونم از اینکه به آنچه دوست داشتم اشاره کردین

      ارزشمند و قدر می دونم بیان جنابعالی رو 

      سپاس استاد 

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا