🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

بیوگرافی جلال پورسلیمانی
تاریخ تولد: 13510501
جنسیت: مرد
شهر: جهرم
بیوگرافی:
آخرین اشعار جلال پورسلیمانی

تکرار زیبا

جلال پورسلیمانی 15 اسفند 1396

تکرار رسم کهنهء پایان هر خزان

جاجیم سبز و دامن صحرای بیکران

خوانش: 617

سپاس: 1

تعداد نظر: 3

غروب

جلال پورسلیمانی 16 آذر 1396

دلم چه ساده گرفتار بند و دام تو شد

ببین چگونه دلم خام یک کلام تو شد

خوانش: 314

سپاس: 1

تعداد نظر: 2

مادر و فرزند

جلال پورسلیمانی 20 تیر 1396

صاحب نظری تک پسری داشت به منزل

تنها پسرش همدم اوباش و اراذل

مثنوی

خوانش: 634

سپاس: 3

تعداد نظر: 5

دعوت

جلال پورسلیمانی 04 خرداد 1396

دعوت شده ام سرای سجّادهء نور

دعوت شده ام به ماه تطهیر و حضور

خوانش: 492

سپاس: 7

تعداد نظر: 16

قدمی مانده به آغاز زمان

جلال پورسلیمانی 21 اردیبهشت 1396

آخرِ قصّه ء طولانیِ شب

شفقی پرده ء احساس لطافت گسترد

شعرنو-نیمایی

خوانش: 767

سپاس: 5

تعداد نظر: 11