🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سردار سلیمانی

(ثبت: 220895) دی 22, 1398 
سردار سلیمانی

 

بنام خدا

“سردار سلیمانی”

او مالک اشتر بود،
او پیرو رهبر بود،
او شیعه‌ی حیدر بود،
فرمانده‌ی لشکر بود،
یک قاسم دیگر بود،
سلمان و اباذر بود،
او سرو و صنوبر بود،
او لاله‌ی احمر بود،
“سردار سلیمانی”
یک شیر دلاور بود،
یک روح مطهر بود،
چون غنچه معطر بود،
او عشق مصور بود،
از جنس بشر سر بود،
یک مرد تکاور بود،
او دشمن خیبر بود،
او قدرت اکبر بود،
“سردار سلیمانی”
او عصمت اصغر بود،
یک نور منور بود،
سرمست ز کوثر بود،
مانند کبوتر بود،
او عازم محشر بود،
بهر همه سنگر بود،
او خصم ستمگر بود،
در عشق شناور بود،
“سردار سلیمانی”

………………….
علی رفیعی وردنجانی
۱۳۹۸/۱۰/۲۱

 

 

 

 

نظرها
  1. جواد مهدی پور

    دی 22, 1398

    درود بر شما استاد رفیعی عزیز

    آسمانی سرودید

    روح سردار سلیمانی شاد و راهش مستدام باد

    🌹

  2. سلام و درود

    استاد ارجمند جناب رفیعی عزیز

    روحشان شاد راهشان پر رهرو باد

    دستمریزاد

    تقدیمی : 🌸

    هر چه گفتی بازگویی باز گو
    آدمی اشرف جهانی مهر جو

    از هزاران کعبه بهتر جان من
    مردِ توحیدی ، زبانزد ای نکو

    ولی اله بایبوردی

    22 / 10 / 1398

    🌈🌈🍃🌿🌹🌿🌈🌈

  3. مينا امينی

    دی 22, 1398

    بهر همه سنگر بود …

    💐

  4. با سلام و درود خدمت شما آقای رفیعی عزیز
    زنده باشید
    اجرتون با شیدالشهدا(ع)
    🌹🌹🌹🌹🌹

  5. سلام و احترام، فرهیخته ی گرانقدر، جناب رفیعی

    در سومین کارگاه شعر پاک، منتظر حضور شما بزرگوار هستیم. امیدواریم از ارسال شعر(ها) و بیان نظرات سازنده ی شما بهره مند گردیم. با سپاس فراوان
    http://sherepaak.com/218876/کارگاه-سوم

  6. محمدعلی رضاپور

    بهمن 4, 1398

    سلام و احترام،
    دعوت اید به ادامه ی کارگاه سوم:

    http://sherepaak.com/221513/—

  7. امیر بهنام گل

    مرداد 3, 1401

    درود بر شما ،چون یاس معطر بود👏👏👏🌺🌺🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا