🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سرزمین عشق

(ثبت: 269417) اردیبهشت 11, 1403 
سرزمین عشق

بسمه اللطیف
سرزمین عشق

سرزمین عشق اینک رهسپارت می شوم
رهنورد راه های مرگبارت می شوم

در کمال حسرت و ناکامی و سرگشتگی
بی گمان آواره هر رهگذارت می شوم

در گذارم از بیابان های تو جان می دهم
من که مقهور نهان و آشکارت می شوم

در لهیب کوره سوزان تو می سوزم و
خون به دل چون لاله های داغدارت می شوم

در شب توفانی تاریک تو من هم یکی
از شمار کشتگان بی شمارت می شوم

بعد مرگم نیز باز از خاک سر برمی زنم
من گلی وحشی به دشت مرغزارت می شوم

این چنین می گفت مهدی در شروع راه عشق
در قرارم با تو دلبر بیقرارت می شوم

گرچه بس دور است و بی انجام راه این سفر
سرزمین عشق اینک رهسپارت می شوم

#مهدی_رستگاری
دوازدهم اردیبهشت سال یکهزار و چهارصد و دو خورشیدی
یکم مه ۲۰۲۳ میلادی
بداهه سرایی گروه ادبی《 گلشن شعرا》

دفتر شعر روزگاران
۸۴۶

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    اردیبهشت 11, 1403

    سلام

    کارهای شما همیشه زیباست

    این شعر مقاومت است و ارزشمند ، باید حتما به آن توجه شود.

    در پناه خدا👌👌👌

    • مهدی رستگاری

      اردیبهشت 12, 1403

      سلام و درود و عرض ارادت استاد عزیز جناب خراسانی.حکایت عشق حکایت عجیبی است🌹

  2. مهدی محمدی

    اردیبهشت 11, 1403

    سلام و عرض ادب

    بداهه سرایی در اشعار کلاسیک که وزن و قافیه شاعر را در تنگنا قرار می دهد دشوار است. درود به قلمتان

    • مهدی رستگاری

      اردیبهشت 12, 1403

      سلام و درود جناب محمدی عزیز. لطف دارید. ممنونم🌹

  3. معصومه بیرانوند

    اردیبهشت 11, 1403

    سلام و درود بر شما
    بسیار عالی

    • مهدی رستگاری

      اردیبهشت 12, 1403

      درود و سپاس بانوی گرامی. لطف عالی پاینده🌷

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا