🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سرنوشت را پذیرفتم

(ثبت: 243319) آذر 15, 1400 

 

سرنوشت را پذیرفتم
و روزهایی که به تلخی گذشت
تو گویی زنده به گوری ،
تقدیر من است

امروزم مثل دیروز
و فردا مثل هر روز تکرار مصیبت می شود

سینه پر از حسرت
دل تهی از شادی
و تمامِ سهمم از جهان
اندوه است

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):