🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سنگ

(ثبت: 257869) اردیبهشت 3, 1402 

 

از آسمان چشمانت
جامانده ام
چند ترک بدرقه می کنی
شیشه ی نگاهم را

 

#شیدا_شهبازی
#خوشه_خوشه

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    اردیبهشت 3, 1402

    جا مانده از نگاه قشنگ هزار دل
    بی چشم مستِ تو که ندارد قرار دل

    سلام

    بداهه ی تقدیم شما به خاطر شعر زیبای تان

    در پناه خدا 🌱🌹👌👌👌👌👌👌🌹🌱

    • شیدا شهبازی

      اردیبهشت 14, 1402

      سلام و درود🌹🌹🌹
      سپاسگزارم از لطف شما

      بسیار زیباست

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا