🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 شال

(ثبت: 2628) مهر 25, 1395 

به اینکه

کسی

چیزی

در گوشَ ت

نگفته باشد

تا

باد را دیوانه کند

شک دارم.

مینا امینی

26 مهر سال 95

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (5):