🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

نظرها 10 
  1. طارق خراسانی

    فروردین 30, 1402

    سلام و درود
    بر مینای عزیزم

    چه تصویر زیبا و بکری

    عالی ست

    در پناه خدا 🌱👌👌👌👌👌👌🌱

    • مينا امينی

      اردیبهشت 11, 1402

      سلام مهربان بابای من

      ممنونم که 💓

      بودنتون زیباست💞

  2. معین حجت

    فروردین 30, 1402

    درود بر شما …👏

    • مينا امينی

      اردیبهشت 11, 1402

      درودها هنرمند بزرگوار

      ممنونم ازبابت خوانش 🌼🌼🌼

  3. محمدعلی رضاپور

    فروردین 30, 1402

    سلام و درود و خدا قوت

    • مينا امينی

      اردیبهشت 11, 1402

      سلامم دوست هنرمند و بزرگوار
      ممنونم از خوانش و حضورتون
      🏵️🏵️🏵️

  4. یاسر رشیدپور

    اردیبهشت 13, 1402

    درودتان باد
    🌹🌷🌷🌺🌸🌷🌷

    • مينا امينی

      خرداد 8, 1402

      درودها بزرگوار
      ممنونم از حضور پر مهرتون
      🌼🌼🌼🦋

  5. شیما رحمانی

    تیر 23, 1402

    خیلی خیلی زیباست👏👏🌹❤

    • مينا امينی

      تیر 23, 1402

      زیبا قطعا حضور پر مهرشماست جانم
      ❤️👥❤️

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا