🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 شاهرگ

(ثبت: 267775) اسفند 9, 1402 

 

چگونه
از چشمان تو‌

برگردم
وقتی در شاهرگ شعرهایم
فوران می زنی

#شیدا_شهبازی
#خوشه_خوشه

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. مهرداد مانا

    اسفند 9, 1402

    شیدای گرامی سپاس از بودن و سرودنتان.
    فقط اگر فضولی نباشد ” در شاهرگ فوران زدن ” بهتر است یا ” از شاهرگ فوران زدن ” ؟
    البته تا حالا برف روبی کردم و نه دست و پا که مغزم هم منجمد شده . و این صرفا پرسش بود نه پیشنهاد .

    • شیدا شهبازی

      اسفند 9, 1402

      سلام و احترام
      خواهش میکنم بزرگوارید
      ممنون از حضور و توجه شما
      قطعا حرف اضافه فوران زدن از هست
      منظورم این بوده
      در شاهرگ شعر هایم وجود دارد و
      به جوشش در آمده قبل از اینکه حتی فوران بزند
      و‌صد البته به صورتی که شما فرمودید کامل تر است

      🙏🙏

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا