🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 شاهکار طبیعت

(ثبت: 265255) آبان 17, 1402 
شاهکار طبیعت

بسمه اللطیف
شاهکار طبیعت
در تغزل

چشم تو شاهکار بدیع طبیعت است
زیبایی تو حد منیع طبیعت است

قد بلند و قامت تو وقت رفتنت
آزادتر ز سرو رفیع طبیعت است

زیبایی وجود تو ای نازنین من
کامل تر از کمال جمیع طبیعت است

گر چه همیشه وسعت آغوش مهر تو
بس بیش ز آفاق وسیع طبیعت است

دور ی مهدی از تو عزیزم بدون شک
مصداق تلخ جبر فجیع طبیعت است

 

مهدی رستگاری
سی و یکم خرداد سال یکهزار و چهارصد خورشیدی
بیست و یکم ژوئن سال ۲۰۲۱
غزل بداهه

دفتر شعر روزگاران
۰۶۰

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. عظیمه ایرانپور

    آبان 17, 1402

    درود بر شما
    قافیه و ردیف سخت
    و متفاوت و زیبایی داشت🌷

    • مهدی رستگاری

      آبان 18, 1402

      درود و سپاس فراوان از عنایت و لطف شما🌷🌹🌷🌹

  2. صفا یغمایی

    آبان 17, 1402

    درودبرشماجناب رستگاری
    زیباست
    آفرین
    موفق باشید.
    🌺🌺🌺

    • مهدی رستگاری

      آبان 18, 1402

      درود و سپاس جناب یغمایی. لطف دارید🌹🌷🌹🌷

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا