🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 شب یلدا

(ثبت: 256182) بهمن 23, 1401 

 

بالاخره میاد یه شب سردی که یهو میره پاییز
تو فقط امر بکن سفر بعدیمون میشه پاریس
اومدی تو قلب من یهو ندادی تو فرجه این دلو
میخوام برات بکارم تو حیاط خونه مثل برج ایفلو
وقتی با تو حرف میزنم ترشح میشه بازم دوپامین
تو هم دردی و هم دردی و ناز و محرم رازم خدامی

تو شب یلدامی ذخیره فردامی
دوری ولی تو خیالم همرامی
میرم با تو هرجایی یه سفر دریایی
آخ چه میچسبه با تو تو مرهم دردامی

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    بهمن 23, 1401

    سلام و درود

    خیر مقدم 🌹🌹🌹

    در پناه خدا 🌱🌹🌹🌹🌹🌱

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا