🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

بیوگرافی امیرحسین معصومی
تاریخ تولد: 1401/11/27
جنسیت: مرد
شهر:
بیوگرافی:

شاعر . ترانه سرا . خواننده
تولید صفر تا صد موسیقی(میکس.مستر.تنظیم.)

آخرین اشعار امیرحسین معصومی

خدا

امیرحسین معصومی 25 بهمن 1401

 

در این هیاهوی زندگی گاهی باید صبر کرد…

سایر

خوانش: 102

سپاس: 1

تعداد نظر: 2

شب یلدا

امیرحسین معصومی 23 بهمن 1401

 

بالاخره میاد یه شب سردی که یهو میره پاییز

ترانه

خوانش: 96

سپاس: 1

تعداد نظر: 1