🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 شعرهای کوتاه (14) از صدرالدین انصاری زاده

(ثبت: 233303) آبان 18, 1399 

1

هر چه پیرتر می شود
به دورترها می رود
کالسکه ی زنگ زده گوشه ی انباری

2

زنبیل را از خرید پر کرده بودم
اما با چشم های درشت تر
بیرون را نگاه می کرد

3

روحش جسم دیگری است
جورابی که مثل حلزون
در خود فرو رفته

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. مينا امينی

    آبان 18, 1399

    سلام بزرگوار
    ممنونم از اشتراک گذاری
    قلمتان همواره سبز ونویسا
    مانا باشید به مهر🙏🌸

  2. مازیار نژادیان

    آبان 19, 1399

    درودها
    کوتاه های بسیار عمیق و خ9وش حسی از قلم شما خواندم
    امید که هماره نویسان و شادکام باشید
    🌹🌹🌹🌹🌹

    • ژرفای نظر خواننده به متن ژرفا می بخشد.
      از تشویق های شما سپاس
      فروزان و فرازمند باشید
      🌹🌹🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا