🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 شعرهای کوتاه (15) از صدرالدین انصاری زاده

(ثبت: 233371) آبان 20, 1399 

1

کفش ها
تا … به … تا هستند
تا توقف

2

چکش
به ایستادگی میخ
تعظیم می کند

3

پله ها
صعود را
صفحه می زنند

 

 

 

 

نقدها
  1. مازیار نژادیان

    آبان 20, 1399

    درود بر شما
    شعر دوم شما تصویری بسیار ناب داشت
    منظور از بکار بردن ایماژ که گاهی برای دوستان مینویسم همین نکته است
    تصویر تا چکش تعظیم نکند وخم نشود نمی تواند به میخ ضربه بزند
    دستمریزاد
    💐💐💐💐💐

    • تشویق دوستان واقعا باعث دلگرمی است
      از دقت نظر شما بسیار سپاس گزار ام
      فرحمند و فرهمند باشید
      💐💐💐💐💐

نظرها
  1. جواد مهدی پور

    آبان 20, 1399

    درود بر شما

    زیبا ست

    💐💐💐

  2. مينا امينی

    آبان 20, 1399

    درود
    ممنونم از اشتراک گذاری

    مانا باشید به مهر💐🙏

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا