🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 شعر در وصف تو باشد

(ثبت: 246991) فروردین 25, 1401 

 

شعر در وصف تو باشد
می لرزد دل و دستم
مثل اکنون در خیالت
چون نمی دانم که هستم

هزار اما و اگر و شاید است
برای از تو نوشتن
هفت خان رستم را باید رد کرد

ای همه دین و دنیای من
من شدم مجنون تو شدی لیلای من

شعر در وصف تو باشد
دست و پا گم می کنم می ترسد دلم
گرگ غم در کمین است و
واژه ها رم می کنند از دفترم
رشته ی شعر می رود از دستم ، گلم

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (1):