🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 #شعر سروش

(ثبت: 241001) مرداد 14, 1400 

 

دیوانه به زندان بلا باید برد
افتاده و افتاده ز پا باید برد
تا دو نفس سوی خدا باید برد
پیک دگر پر از دوا باید برد
اسباب جنون و عشق همین است هنوز

قاسمیار

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

نظرها
  1. محمدعلی رضاپور

    مرداد 14, 1400

    سلام و درود و خیر مقدم
    جناب قاسمیار عزیز ❤️🙏

    • عبدالوارث قاسمیار

      مرداد 30, 1400

      سلام خدمت شما عزیز سلامت باشید امید بتوانم در جمع شما عزیزان بمانم

      • محمدعلی رضاپور

        مرداد 30, 1400

        سلام و درود
        چه عجب!
        به امید فعالیت های بیش تر
        شما عزیز!
        چه خبر تازه از افغانستان؟

        • عبدالوارث قاسمیار

          مرداد 30, 1400

          سلام امید سلامت باشید عزیز
          افغانستان دگه خانه مشترک آخوند ها شده هرکس به طریقی ضربه وارد می کند بهش فعلن خو طالبان هست باز تاکی دگه گروه بیایه

          • محمدعلی رضاپور

            مرداد 30, 1400

            سلام و درود
            ان شاء الله
            افغانستان عزیز
            هرچه زودتر از شر طالبان خلاص بشود

  2. سلام و درود جناب قاسمیار گرانقدر، یار شعر پیشرو و سروش سرای
    عزیز،
    یکم بهمن، چهارمین سالروز شعر سروش است.
    امید که این روزها برای گسترش گونه ی تازه و توانمند سروش،
    سنگ تمام بگذارید.
    فراوان سپاس 🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا