🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 گفتم نرو !

(ثبت: 242344) مهر 27, 1400 

 

وقتی گلهای بهاران بود که رفت !
هرچه گفتم که نرو
چیزی نگفت
با دلی از بغض
چشمی از اندوه و آه
هی بسویش می دویدم
که مباد
یک نگاهی که کند مستم ازو
من بدهکارش شوم
اما نشد
زندگی مانند شب های قدیم
از من و آیینه ها
فرصت هم صحبتی ها را گرفت

#شعر #نیمیایی
#ق.س

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا