🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 شعر کوتاه

(ثبت: 256033) بهمن 19, 1401 

 

من آن شعر کوتاهم
که به بلندای قامتت
از عشق می سرایم.

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    بهمن 19, 1401

    سلام و درود

    بسیار عالی ست

    در پناه خدا 🌱🌹👌👌👌👌👌👌🌹🌱

  2. فروغ گودرزی

    بهمن 19, 1401

    سلام بر شما استاد گرامی

    ممنون از انرژی های خوبتون
    در پناه خدا باشید

  3. درود برشما کوتاه پراحساس احسنت👌👌👌👏👏👏

    • فروغ گودرزی

      بهمن 20, 1401

      سلام بر شما نازنین استادم
      سپاس از نگاه پر محبتتون

  4. غلامحسین جمعی

    بهمن 19, 1401

    درودو سپاس بر شاعر فرهیخته وبزرگوارم

    سرکارخانم گودرزی زیباست و با احساس

    دوست داشتم که نوع قامت مشخص می شد
    مثلا ” قامتِ دوستت دارم”

    برایتان بهترین هارا آرزو دارم

    🙏🙏🙏🙏🙏

    • فروغ گودرزی

      بهمن 20, 1401

      درود بر شما بزرگوار
      ممنون که مرا خواندید
      قطعا همین طور است که می گویید
      تشکر میکنم

      • غلامحسین جمعی

        بهمن 20, 1401

        درودو سپاس بزرگوار
        🙏🙏🙏🙏🙏🌹🌹🌹🌹🌹🙏🙏🙏🙏

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا