🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 شعر

(ثبت: 258532) اردیبهشت 1, 1402 

 

راه بندان شب را
دور می زنم
بریده بریده
دوام می آورم تا گلوی صبح
خیالی ناگهان
بر سر زا می رود
شعرم یتیم می ماند
بر سر زبان

 

#شیدا_شهبازی
https://t.me/nilofareesheida

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    اردیبهشت 1, 1402

    سلام

    بسیار زیبا

    آفرین

    در پناه خدا 🌱🌹👌👌👌👌👌👌🌹🌱

    • شیدا شهبازی

      اردیبهشت 14, 1402

      سلام
      ممنون از شما
      💐💐سپاس از حضورتان

  2. رسول علی محمدی

    اردیبهشت 1, 1402

    سلام‌و درودها
    زیبا و قابل تحسین
    🌹🌹

    • شیدا شهبازی

      اردیبهشت 14, 1402

      سلام و عرض ادب
      ممنونم
      🙏💐

  3. فریبا نوری

    اردیبهشت 2, 1402

    خیالی ناگهان
    بر سر زا می رود

    درود شیدا شهبازی عزیز

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا