🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 شوق

(ثبت: 242932) آبان 29, 1400 
شوق

 

باران که می زند
شوق چکه چکه
از سقف آسمان
بر تن خسته ی خیابان می ریزد
زندگی جان می گیرد
بس که رهگذران
عطر باران می نوشند

#شیدا شهبازی
#سپکو

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

نظرها
  1. پیرایه یغمایی

    آبان 29, 1400

    درود بر شيدا جان
    حس آميزی زیبایی بود در مثلث کلمات (عطر باران می نوشند)
    دست مريزاد!
    و يک خواهش: می توانم منظور از کلمه ی (#سپکو) را بدانم عزیز؟

  2. محمدعلی رضاپور

    آبان 30, 1400

    🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا