🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 شکوه بیکرانه

(ثبت: 268322) اسفند 22, 1402 

‌‌‌

درون هر ترانه ای،تو شور جاودانه ای
طلوع آرزوی من،شکوه بیکرانه ای

تو پیک خوش پیام من دراوج درد ومحنتی
خدای خیر وراستی،تو معنی زمانه ای

چه روزهای روشنی به من تو هدیه داده ای
برای هر شکسته دل پناه و آشیانه ای

دل از هجوم فتنه ها در این زمانه زار شد
برای جان خستگان،تو عشق خالصانه ای

همیشه با کلام خود به من نوید داده ای
بدون هیچ منتی به سوی من روانه ای

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):