🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 صبح

(ثبت: 262124) مرداد 17, 1402 
صبح

صبح هایم را بخیر می کنم
با نگاه آسمان
که از گوشه ی پنجره سرک می کشد
و باز پشت پرده قایم می شود
با عطر چای
که مست می کند
قندهای شیرین را
ودرخت همسایه
که سر بزیر
بر در خانه ایستاده
که سلام گرمی
به رهگذران تعارف می زند

 

#شیدا_شهبازی
# صبحتون بخیر و نیکی

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (2):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا