🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 طبل گفتگو

(ثبت: 210005) اردیبهشت 28, 1398 

اگر آهنگ جنگ داشت عدو
ناو طیاره بر نمی آورد
به خلیجی که خوب میداند
دشمنش ساده غرق خواهد کرد
این نمایش برای آن حزبیست
که بود باطنش ستون پنجم
دهدش طبل گفتگو بر دست
نعل وارونه اش زند بر سُم

 

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. مازیار نژادیان

    اردیبهشت 28, 1398

    بسیار زیباست🌹🌹🌹🌹

  2. زانا کوردستانی

    اردیبهشت 28, 1398

    سلام و درود بر شما شاعر بزرگوار
    بسیار زیباااااا
    احسنت

    موفق باشید و در پناه خدای مهربان
    غمت بر باد آمین
    👏👏👏👏👏🌹🌷🌺🌸

  3. طارق خراسانی

    اردیبهشت 28, 1398

    سلام حسین جان

    خیلی خیلی خوش آمدی
    عزیز م نورچشمم مدیریت سایت در اختیار خانم‌عسکری عزیز است من دارم آروم آروم‌میرم مثل زنده یاد صباغ روزی برایت کامنتی میدم و میگم خدا حافظ…
    اینجا را ترک نکن
    یادت هست چند ماه تا افتتاح سایت پاک چقدر عاشقانه برایش تبلیغ می کردی من که محبت هایت را فراموش نکرده ام‌
    آمریکایی ها هم گاهی دستور می گیرند
    همیشه فرمانده نیستند
    باید ایستاد تا هر دو دولت دشمن و دوست !! بروند پی کارشون .
    ماه را عشق است
    میفهمد داستان چیست
    ولی استخوان در گلو …

    در پناه خدا شاد زی

    🌿❤️🌿❤️🌿❤️🌿❤️🌿

  4. جواد مهدی پور

    اردیبهشت 28, 1398

    درود بر شما
    خوش امدید🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا