🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بی تابم

(ثبت: 210776) خرداد 24, 1398 
بی تابم

.
.
.
بی تابم و بغض ها چه سنگین هستند
این ثانیه ها چه بی تو غمگین هستند
خورشید نگاهت از کجا می تابد
بر ماه و ستاره ها که رنگین هستند
.
.
.
حسین رضائی
98/3/24

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

نظرها
  1. محمدعلی رضاپور

    خرداد 24, 1398

    سلام و احترام 🌺🌸🌹
    خداقوت
    نظرات و نقدهایی در زیر شعری به نام خوشدل باش گنجانده ام. منتظر راهنمایی هایتان هستم. سپاس🌺

    • حسـین رضـائی

      خرداد 25, 1398

      سلام ممنون از حضورتان چشم حتما سر میزنم💐

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا