🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 طعم

(ثبت: 257432) اسفند 27, 1401 

 

باران
را دوست دارم
چون
طعم شیرین اشکهای تو را می دهد
وقتی از ته دل می خندی…!

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    اسفند 27, 1401

    باران
    را دوست دارم
    چون
    طعم شیرین اشکهای تو را می دهد
    وقتی از ته دل می خندی…!
    👌👌👌👌👌👌👌👌
    سلام
    بهار در راه است
    نوروز می رسد
    و خنده هایت نوش داروست
    پیشاپیش سال نو مبارک
    در پناه خدا 🌱👌🌹🌹🌹🌹🌹🌹👌🌱

  2. فروغ گودرزی

    اسفند 27, 1401

    درود استاد
    ممنون از نگاه پر مهر تون

    بسیار زیبا
    در پناه خدا باشید🙏🌷🌺🙏

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا