🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 طنین ذکر

(ثبت: 263172) شهریور 1, 1402 
طنین ذکر

بسم رب الشهادة و النور
طنین ذکر
تقدیم به حضرت سیدالشهداء (علیه السلام)

سحر چو بوی تو را یک دمی ز باد شنیدم
بر آن جلال ندای و ان یکاد شنیدم

به بام خانه خود رفتم و سلام تو گفتم
جواب تو به سلامم به اعتقاد شنیدم

ز اشک چشم مرا تر نموده ای به اجابت
من این جواب پر احساس را زیاد شنیدم

هزار بار دل من شکفت چون که سحرگه
حدیث عشق تو را از سفیر یاد شنیدم

حکایت خوش جنت روایتی است ز کویت
که من در عشق به ایمان و اعتماد شنیدم

طنین ذکر تو برده است طاقت دل مهدی
درون ذهن خود آن را به امتداد شنیدم

 

غبار دستگاه حسینی- مهدی رستگاری
سی و یکم فروردین یکهزار و چهارصد و یک خورشیدی
هجدهم رمضان ۱۴۴۳ ه.ق.
غزل سرایی گروه ادبی «ادیبانه»

دفتر شعر شیدایی
۶۰۶

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا