🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 ظلمت اسرارآمیز.

(ثبت: 266453) دی 4, 1402 
ظلمت اسرارآمیز.

بسمه اللطیف
ظلمت اسرارآمیز

آنچه در آواز مرغان شباویز آمده
در بیان ظلمتی اسرارآمیز آمده

عطر شب در انتشار از آیه های ظلمتِ
گیسویی آشفته و آشوب انگیز آمده

زاهد طبعم از استشمام عطر و بوی جان
مهرورزانه به ذوق ترک پرهیز آمده

شد فضای سینه پر از یاد عشقی دوردست
حلقه اشکی بدین چشمان شبخیز آمده

در هجوم خاطرات عشق من در روزگار
جام شب هم از گذار لحظه لبریز آمده

شب گذشت و ناله های مرغ شبخوان در سحر
با غبار کوی او در باد پاییز آمده

با غزلخوانی مهدی موج دریا هم به شوق
از طنین ذکر آن نام دلاویز آمده

 

#مهدی_رستگاری
دوم آبان سال یکهزار و چهارصد و دو خورشیدی
بیست و سوم نوامبر ۲۰۲۳ میلادی
غزل سرایی گروه ادبی《ادیبانه》

دفتر شعر روزگاران

۹۷۲

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (2):

نظرها
  1. مهدی رستگاری

    دی 10, 1402

    سلام و درود . متوجه شدم که غزل 《ظلمت اسرارآمیز》 در مورخ ۱۴۰۲/۱۰/۰۹ در بخش 《سخن دل》 پایگاه ادبی شعر پاک بازنشر شده است. بر خود لازم دیدم که از لطف و عنایت مدیریت محترم این پایگاه ادبی شعر پاک قدردانی و تشکر کنم. 🌹🌷🌹🌷

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا